نرخ ویژه هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 پرسش: قیمت هتل تماشا کیش ،نرخ اطاق 3 تخته

آروین شفاعت

تاریخ طرح پرسش 1396/03/30

 

پرسش : بابت اطلاعات خوب سایتتون تشکر دارم در رابطه با قیمت هتل تماشا نرخ های تور کیش بهمن رو اعلام نمایید برای سه تا اطاق سه تخته برای همین ماه جاری ممنون میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید

پاسخ: با سلام. هتل تماشا کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اسفند می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت های تور کیش فروردین با شماره تلفن های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با کارمندان فروش درباره قیمت هتل تماشا برای تاریخ مورد نظر مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش اردیبهشت شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید

 

 هتل تماشا کیش 

هتل تماشا کیش 

 

پرسش : قیمت هتل صدف کیش,نرخ اطاق 2 تخته ماه جاری

مینوچهر گرجی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/09

 

پرسش : با سلام و تشکر از سایت شما، در مورد قیمت  تور کیش نوروز 97 و هتل صدف کیش برای اطلاقهای 2 تخته در اواسط ماه جاری، ممنون میشم سریعتر پاسخ بدهید؟

پاسخ : با سلام ، هتل بین المللی صدف یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1381 بنا شده است. مساحت این هتل 15000 متر مربع و دارای پنجاه و پنج اتاق برای سرویس دهی به میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز در نظر گرفته شده است. هتل بین المللی صدف در خیابان امیر کبیر کنار کوهی با ارتفاع 27 متر با آبشار هایی نورانی و جذاب قرار دارد. این هتل یکی از هتل های با کیفیت و مطرح و پر طرفدار جزیره کیش می باشد که دارای سه رستوران است.

در حال حاضر قیمت پایه تور کیش برای این هتل 640 هزار تومان با خدمات صبحانه نهار بوفه و استقبال فرودگاهی برای سه روز می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است. مثلا قیمت هتل در ایام تعطیل بالاتر از ایام عادی است، یا قیمت ها در اواخر هفته از اوایل هفته گرانتر است . جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره 02142632 – 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش بهار 97 دریافت نمایید. 

برخی از امکانات هتل صدف کیش شامل :  کافی شاپ ، لابی با فضایی دلپذیر ، سالن کنفرانس ، کافی نت و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل صدف بازدید نمایند.

 

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش
 
نمای بیرونی هتل
 

پرسش: موقعیت جغرافیایی و امکانات هتل سان رایز کیش

مجید عبدی

تاریخ طرح پرسش: 96/08/09

 

پرسش: سلام، در خصوص موقعیت جغرافیایی هتل سان رایز کیش و فاصله هتل تا مرکز شهر و امکانات هتل سان رایز نظیر باشگاه بدن سازی چگونه است؟ ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 هتل سه ستاره سان رایز کیش در میدان پردیس دقیقا پشت مرکز خرید پردیس 1 و 2 واقع شده و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. این هتل در مرکز جزیره مرجانی کیش قرار دارد و از نظر دسترسی به مراکز خرید و نقاط دیدنی در موقعیت جغرافیایی عالی واقع شده است.

هتل سان رایز کیش با مساحت 2400 مترمربع در چهار طبقه احداث شده است و دارای چهل و نه اتاق و سوئیت نیز می باشد و در هر طبقه دارای هشت الی ده سوئیت یک تا سه خوابه می باشد. اکثر اتاق های این هتل مشرف به ساحل خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات سبب جذابیت بیشتر این هتل شده است.

همچنین فاصله هتل در تور کیش اردیبهشت با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش هفتاد نفر و دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد. علاوه بر این، دارای خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودکاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد. هتل سان رایز کیش فاقد باشگاه بدن سازی است و هتل های 5 ستاره دارای سالن بدنسازی هستند.

برخی از امکانات هتل سان رایز کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین 97 شامل: پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، فروشگاه در تور کیش زمستان 96، پارک کودکان و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سان رایز بازدید نمایید.

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش





:: برچسب‌ها: نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی